Klantenservice

Alle onderwerpen op een rij !

Veelgestelde vragen

Bestellen & Bezorgen

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wij en de bezorgers doen er alles aan om de beloofde levertijd waar te maken. Als dat onverhoopt niet lukt, brengen we je daarvan op de hoogte. Houd je Track&Trace in de gaten voor de meest actuele informatie.

Hoe snel ontvang ik een bestelling?

Niets is zo belangrijk als de levertijd. Daarom zie je nog voordat je iets bestelt wanneer we het artikel bezorgen. Artikelen die direct op voorraad zijn, heb je meestal de volgende dag in huis. Artikelen die niet op voorraad liggen, zijn iets langer onderweg.

Heb je een afleveradres buiten Nederland of België?
Dan is je artikel langer onderweg. Deze tabel is daarbij een goede leidraad:

Land

Levertijd

+ Extra bezorgtijd

Duitsland, Luxemburg

Vermeld op de website

+ 2 tot 3 werkdagen

Overige EU-landen, Noorwegen, Zwitserland

Vermeld op de website

+ 3 tot 4 werkdagen

Overige Europese landen

Vermeld op de website

+ 7 tot 9 werkdagen

Noord- en Midden-Amerika, Caribisch gebied

Vermeld op de website

+ 5 tot 12 werkdagen

Azië, Australië, Nieuw-Zeeland

Vermeld op de website

+ 9 tot 12 werkdagen

 

Welke bezorgopties kan ik kiezen?

Standaardbezorging: gratis vanaf € 150,- 

  • Brievenbuspost: maandag t/m zaterdag
  • Kleine pakketten via pakketdienst: maandag t/m vrijdag

De meeste van onze artikelen kun je bestellen met extra opties:

  • Bezorging bij een PostNL afhaalpunt (gratis )
  • Bezorgen op afspraak (gratis)
  • Afhalen bij winkelier (gratis)

Kan ik de bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?

Nee, om je gegevens te beschermen kan een bestelling niet meer aangepast worden. Als je bestelling nog niet verzonden is, kun je die wel annuleren door ons een mail te sturen of te bellen met onze klantenservice.

Wat kan ik doen als ik een artikel per ongeluk meerdere keren heb besteld?

Als je bestelling nog niet verzonden is, kun je annuleren en daarna het juiste bestellen. Als je bestelling verzonden is, kun je retourneren of eventueel weigeren aan de deur.

Wordt een bestelling gratis bezorgd?

Het korte antwoord is: ja, vanaf € 150,-

Ophalen bij een afhaalpunt

Ophalen met legitimatiebewijs
We mailen je zodra je bestelling klaarligt. Je hoeft niet meteen langs te lopen, want je pakje wordt 7 dagen bewaard bij PostNL. Neem een legitimatiebewijs mee, zo zien we aan wie we jouw pakket toevertrouwen. Niet-opgehaalde pakketjes worden hierna geretourneerd.

Iemand anders laten ophalen
Iemand anders kan je bestelling ophalen. Nee dit is niet aan te raden er kan geweigerd worden om het pakket aan deze persoon mee te geven.

Wie bezorgt mijn bestelling?

Wij werken samen met PostNL en met MyParcel.

Wat is een traceercode?

Met een Track & Trace code markeren we een bestelling. Superhandig, want zo kun jij zien wanneer de bezorger langskomt. Het is ook je verzendbewijs. Als er iets misgaat, zien we met de Track & Trace code waar het aan ligt.

Ik vind mijn bestelling niet met Track & Trace

Je klikt sneller dan PostNL verwerken kon! Je Track & Trace code is vanaf de volgende dag beschikbaar.

Heeft u nog een andere vraag neem dan contact met ons op via contactpagina

 

 

 

Gastenboek

  • 21-08-2020 - Door het plaatsen van een raam in de schuifdeur van...  lees meer
  • 28-06-2020 - Meesoutdoor staat voor vakkundig snelheid en precisie gister 2 lmc...  lees meer
  • 24-05-2020 - Alle lof voor de meesoutdoorshop
    Had de Footplatecovers besteld voor de...  lees meer
Plaats een bericht

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden
© 2019 - 2020 Mees Outdoor | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel